Guilin Walks – Park siedmich hviezd do Elephant Hill

Vlastnosti : Sedemhviezdičkový park, Liberation Bridge cez rieku Li, pešia ulica č. 1 v Guilin, Centre Square, Waterfall Hotel, Pine Lake s dvoma pagodami, Elephant Hill

Celková vzdialenosť : 3,5 kilometra (2 míle)

Odporúčaný čas : pol dňa

Sedemhviezdičkový park až po Elephant Hill Walk Camel Hill v parku siedmich hviezdCamel Hill v parku siedmich hviezd

Park siedmich hviezd (七星公园 Qixing Gingyuan /chee-sshing gong-ywen/) má sedem malých vápencových kopcov, z ktorých niektoré majú schody, po ktorých sa dá ľahko vystúpiť na výhľad na centrálny Guilin. Výstup na ten, ktorý je najbližšie k hlavnému vchodu, priamo z Mosta oslobodenia (解放桥 Jiefang Qiao /jyeah-fung chyaoww/), by bol dobrým začiatkom prechádzky, pretože môžete vidieť všetky kľúčové prvky prechádzky uvedené predtým vy: rieka Li a most oslobodenia, vľavo sivá tvár hotela Waterfall, stojaci medzi centrálnym námestím (中心广场 Zhongxin Guangchang /jong-sshin gwung-chung/) a borovicovým jazerom (杉湖 Shan Hu /shan hoo/ ), a ďalej doľava po rieke Elephant Hill (象山 Xiang Shan /sshyang shan/).

Keď opustíte Park Seven Star pri hlavnom vchode, choďte rovno cez Most oslobodenia na ľavej strane cesty. V lete sa tu často ľudia kúpajú Rieka Li . 300 metrov po prekročení spojovacej cesty mosta zabočte doľava na pešiu zónu Zhengyang (正阳步行街 Zhengyang Buxingjie /jnng-yang boo-sshing-jyeah/). Toto je Najobľúbenejšia nákupná ulica v meste Guilin s mnohými značkami a kaviarňami, bary, kluby a občerstvenie.

Po 300 metroch odbočte doprava pri oceľovej soche „hodinová veža“ smerom na Stredné námestie. Po 100 metroch môžete prejsť na námestie vľavo. Toto je centrum mesta Guilin. Na dlažbe je vyrytá veľká mapa sveta a pod ňou podzemná nákupná zóna s názvom „Malý Hong Kong“. Čierna sklenená tvár hotela Waterfall sa týči na juhovýchodnom rohu námestia. O 20:30 ožíva tvár hotela s farebne osvetleným vodopádom tancujúcim na známe melódie.

Nočná scéna pri Fir Lake Nočná scéna pri Fir Lake

Kráčaním 150 metrov po bočnej ulici s hotelom Waterfall po ľavej strane prídete rovno k jazeru Fir. Pine Lake je najviac fotografované Štyri splavné umelé jazerá v meste Guilin . Dvojité pagody, slnečná veža a mesačná veža stojace na ostrove sú hlavnými znakmi jazera.

Odbočte doľava, prejdite okolo jazera 400 metrov, kým neprídete k verejným toaletám a miestu, kde sa môžete odfotografovať v menšinovom kostýme. Tu odbočte od jazera a napojte sa na Binjiang Road.

Po 300 metroch chôdze tunelom stromov Osmanthus na Binjiang Road prídete do zákruty cesty. Po ľavej strane cesty je vjazd do časti Park Elephant Hill kde sa môžete odfotiť so Elephant Hillom v pozadí.

Kopec slonieho chobotu Kopec slonieho chobotu

Prejdite zámkovým systémom, ktorý spája rieku Peach Blossom s riekou Li a dostanete sa na úpätie Sloieho vrchu. Archetypálny orientačný bod Guilin je jednoduchý výstup s kamennými schodmi a malou pagodou na označenie vrcholu. Odtiaľ sa môžete obzrieť späť na kľúčové orientačné body vašej prechádzky (Hotel Waterfall, Most oslobodenia a Park siedmich hviezd) a pri pohľade dolu riekou môžete vidieť charakteristický tvar Tunnel Hill (Chuan Shan).

Dôrazne sa odporúča výstup na jeden z kopcov v centre mesta Guilin, aby ste si uvedomili rozsah tohto malého, ale veľmi oslavovaného mesta. Guilin sa rozprestiera na sever a na juh pozdĺž brehov rieky Li, ale na východ a západ je ohraničený radmi špicatých kopcov ako dračie zuby.

China Highlights je váš expert na cestovanie po Číne. Môžeme vám pomôcť prispôsobiť peší výlet v Guilin.

Odporúčané Prehliadky:

Aké je turné s nami?

Štvorčlenná rodina, ktorá sa presťahovala z USA do Číny, práve zverejnila video o tom, ako s nami strávili pobyt v Guiline v októbri 2021. Kontaktujte nás a pošlite nám bezplatný dopyt.